متن در مورد خواهر96|توصیف خواهر


خواهر یعنی: شادی زندگی!!!
خواهر یعنی: نعمت خدایی!!!
خواهر یعنی: غمخوار من!!!
خواهر یعنی: دوست من!!!
خواهر یعنی: همدم من!!!
خواهر یعنی: دلگرمی!!!
خواهر یعنی: آرامش!!!
خواهر یعنی: زندگی!!!
خواهر یعنی: کمندم!!!
خواهر یعنی: تو… ♥♥♥

*******************

خواهر یعنی یک لبخندواقعی گوشه لب ؛برای همیشه

خواهر یعنی: مهربون بودن

خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن

خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن

*******************

خواهر که داشته باشی میشه همه دنیات
خواهر که داشته باشی هر روزت ی روزه جدیده
خواهر که داشته باشی دیگه ناراحتی تو زندگیت معنا نداره
خواهر که داشته باشی شبا باهم تا صبح بیداری و حرف میزنی
خواهر که داشته باشی یه تکیه گاه امن داری
خواهر که داشته باشی ی همرا ه و هم پا داری
خواهر یعنی ی حس خوب
خواهر یعنی مهربونی
خواهر یعنی ی دنیای دخترونه
خواهر یعنی ی پایه
خواهر یعنی تو اوج آسمونا بودن
خواهر یعنی دلخوشی
خواهر یعنی عشق
خواهر یعنی یه روح تو دوتا جسم
خواهرجونم تو بهترین و خوبترین خواهر دنیای عاشقتم،دوست دارم

*******************

هیچ رابطه ای نمی تواند همانند برادر و خواهر باشد ،
یادها و مهری که ریشه ای عمیق در قلب دارد و هیچگاه نمیمیرد.
کسی همانند یک خواهر نیست ،
چرا که هیچکس به این خوبی تو را نمی شناسد و نمیتواند واکنشهای
تو را در برابر حوادث پیش بینی کند .
هر قدر که رفتن به سوی آینده دشوار است
ما باهم این راه را طی میکنیم حتی اگر میان مان فاصله ی باشد .

*******************

مینویسم ،مینویسم برای بهترین خواهر دنیا،
خواهری که مهربونیاش بی حد و اندازه هست.
خواهری که خیلی دوسش دارم و
تا ته دنیا به عنوان داداش عاشقش میمونم
و قول میدم همیشه مراقبش باشم.
آجی مهربونم اگه ناراحتت کردم منو ببخش
نفس داداش
اگه دلتو شکوندم به خاطر قلب مهربونت ببخش.
دوست دارم بهترین خواهر دنیا
تو نفس داداشت هستی
آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی
آجی سال جدید رو بهت تبریک میگم
ایشالله سال خوبی داشته باشی.
آجی جونم این عیدی رو به تو تقدیم میکنم.
خدا پشت و پناهت.







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.